poniedziałek, 8 września 2014

Rozdział 3

Wróciła do domu po rozpoczęciu roku i przebrała się w coś wygodniejszego.
- Magda, chodź tu! - usłyszała głos Mariusza.
- Gdzie?
- W kuchni.
- No, jestem?
- Jak było na rozpoczęciu?
- Lubisz pobijać rekordy?
- Co?!
- No, rekordy?
- Nie wiem, bo nigdy nie pobijałem?
- To masz szansę, jestem z Sandrą Wielińską w klasie!
- O Jezu! Powiedz pani wychowawczyni, że nie będę zawsze przychodzić, bo mi się nie będzie chciało.
- Jezus mam na drugie, a tak w ogóle to leniwy jesteś tato.
- Nie leniwy tylko energooszczędny - zaśmiał się.
- Ta, a ja to Święta Tereska.
- A myślałem, że Magda?
- Magda to na trzecie.
- Co? Nie rozumiem ciebie?
- No, Święta Teresa Jezus Magda Wlazła!
- Weź wyjdź, bo mi się mózg lansuje.
- Jak miło.
Poszła do swojego pokoju i włączyła lapka. Zalogowała się na aska. Oh god, why? - pomyślała. 150 pytań? No, ale postanowiła trochę po odpowiadać.

Jak to robisz, że jesteś taka ładna?
 
Nie jestem ładna?
Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie, ale jestem #VF <3 

WOHOHO MYŚLISZ, ŻE JESTEŚ FAJNA, BO TWÓJ STARY JEST SIATKARZEM?
Nie, myślę tak? I w ogóle ja nie mam "starego", bo po 1 nie jest stary, a po 2 to jak już to tatę.

Ile lat?Jeszcze 16.
SKRA!
BEŁCHATÓW! <3

Dobra, znudziło mi się potem odpowiem - taka myśl przeszła przez jej głowę. Poszła do salonu.
- NO NIE! CZY TY ZAWSZE MUSISZ COŚ OGLĄDAĆ JAK JA TEŻ CHCĘ?! - spytała "grzecznie" młodszego brata.
- TATO! MAGDA NA MNIE KRZYCZY! - "mała małpa" pomyślała blond włosa.
- TO WALNIJ JĄ CZY COŚ! - doszedł do ich uszu krzyk z sypialni.
---------------------------------------------------------------------------------------
Macie jest krótki, bo miał być wczoraj, a ja byłam na meczach :) Szkoda mi Rosjan, bo 10 tys. kibiców na Ergo na nich gwizdało ;/ A podczas hymnu jakiś kolo se usiadł i gwizdał -,- Ale to nie o tym mowa ;p To krótki taki no, bo wczoraj mnie długo w domu nie było, a dziś szkoła od 8 do praktycznie 19 z małą przerwą między 16:30, a 17:30 (z muzycznej na trening) :C Mam nadzieję, że wybaczacie i pokomentujecie troszkę ;) 2 kom = 4 rozdział ;D Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. ciekawe co się działo w tej sypialni hahahah xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie zaciekawiło mnie to samo co Młodą xD
    Ale nie no rozdział supeeeeeeeer :D Czekam na rozwój akcji z niecierpliwością !
    Zapraszam do siebie na 16 zycie-jest-za-krotkie.blogspot.com
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny zboczuszek xD Miło mi, że się podoba może jeszcze dziś kolejny? ;D Pozdrawiam :*

      Usuń