poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Ja zrobiłam wyjątek i nominowałam 10 blogów. 

Dziękuje bardzo za nominację Truskawkowej mambie (i-gdyby-to-było-takie-proste.blogspot.com) :) sama bym ją nominowała, ale niestety nie mogę :( Oto jej pytania i moje odpowiedzi :D 
1. Czy lubisz robić zdjęcia, to znaczy czy twoją pasją jest fotografowanie?
- Bardzo lubię robić zdjęcia (chociaż nie umiem), ale nie nazwałabym tego moją pasją ;)
2. Czy mieszkasz w małej miejscowości czy dużym mieście?
- Zdecydowanie duże miasto :D
3. Dlaczego zaczęłaś pisać? Co cię do tego nakłoniło?
- Po prostu pomysły mnożyły się w mojej głowie, a że już w tamtym czasie czytałam kilka blogów, chciałam się sprawdzić i założyłam pierwszego bloga, potem kolejnego i tak dalej :)
4. Czy masz rodzeństwo, jeśli tak to jakie?
- Mam rodzeństwo, 3 braci przyrodnich i jedną siostrę przyrodnią (3 rodzeństwa jest od strony taty i utrzymuję z nimi symboliczne kontakty, a jeden brat jest od strony mamy i z nim mieszkam, więc się nie przeraźcie tą liczbą, bo tak w sumie to mam jednego brata) ;)
5. Czy masz ulubioną fryzurę, jaką najcześciej nosisz?
- Nie mam, ale najcześciej noszę rozpuszczone włosy, czasem kłosa (przypadek?) lub kucyka ;D
6. Czy lubisz grać w gry komputerowe?
- Nie za bardzo.
7. Jaki jest twój ulubiony film?
- Harry Potter :D
8. Czy lubisz zimę?
- Tak, jest to moja ulubiona pora roku :)
8. Twoja ulubiona piosenkarka/piosenkarz?
- Nie mam :) ale bardzo lubię Olę :) zazwyczaj słucham tego co akurat leci w radiu lub rapu :D
9. Czy posiadasz jakieś zwierzę?
- Niestety nie :(
10. Byłaś kiedykolwiek na meczu?
- Mam to szczęście, że na halę, na której odbywają się mecze i reprezentacji i klubowe mam stosunkowo blisko, więc tak :) 
11. Czy lubisz i często robisz sobie "słit focie"?
- Tak xD niedługo będę jak Karol Kłos, naprawdę :p

A teraz czas na moje pytania i nominacje :) Czytam bardzo wiele blogów, starałam się wybrać jakoś, ale mam wrażenie, że zapomniałam o jakimś bardzo ważnym blogu. No nic, zobaczymy :) 
1. zycie-jest-za-krotkie.blogspot.com
2. poki-jestes.blogspot.com
3. malzenska-loteria.blogspot.com
4. milosc-o-smaku-siatkowki.blogspot.com
5. pomimowszystkokocham.blogspot.com 
6. gdzie-sa-granice.blogspot.com
7. zgubic-sie-to-nie-wstyd.blogspot.com
8. zadziornesiatkarki.blogspot.com
9. jedenkrokwystarczydoszczescia.blogspot.com
10. walczycomilosc.blogspot.com 

Kolejność jest zupełnie przypadkowa :) Do jutra postaram się wszystkich poinformować o nominacjach i przy okazji dokończyć i dodać rozdział, ponieważ nie idę do szkoły (wiecie, gimnazjum pisze testy + idę do lekarza) :) 

Pytania :
1. Skąd nazwa bloga? 
2. Czy poza siatkówką (w przypadku jednego bloga piłką nożną) interesujesz się innymi sportami? Jeśli tak jakimi?
3. Masz jakieś siatkarskie/piłkarskie marzenie?
4. Ulubiony kolor?
5. Oglądasz mecze kobiet?
6. Lubisz czytać książki? Jeśli tak, jaka jest Twoja ulubiona?
7. Znalazłaś już swoją drugą połówkę czy "mama urodziła Cię w całości"? :D
8. Czy jesz czasem w McDonaldzie/KFC itd.?
9. Jeśli trenujesz to na jakiej pozycji lub na jakiej chciałbyś?
10. Dlaczego blogujesz?
11. Czy korzystasz z jakichś portali społecznościowych poza Facebookiem? A moze w ogóle nie korzystasz? 

----------------------------------------------------------------------
Jutro wszystkich poinformuję :) Namęczylam się z tym, ponieważ do dyspozycji mam tylko telefon :/ Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominację i postaram się jeszcze lepiej "odwalać robotę" na blogu :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz