piątek, 7 sierpnia 2015

Rozdział 30

EDIT
Czy ktos wie czemu na blogu wyświetla się, że rozdział został opublikowany 7 sierpnia?...



Tak długo nie było rozdziału, co za wstyd:( z gory przepraszam z błędy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po powrocie do domu Magda, która kompletnie nie odczuwała wcześniej zmęczenia, teraz najchętniej padłaby na łóżko i zasnęła. A tu jeszcze trzeba się dowiedzieć o lekcje i je zrobić... Po prostu standard. Napisała na facebooku na klasowej konwersacji i od razu dostała odpowiedź.
- O BOŻE! - złapała się za głowę.
Wyciągnęła z szafki i plecaka wszystko co potrzebne i zaczęła robić. Po 1h zadzwonił jej telefon.
- Halo? - spytała bardzo... zamulonym głosem.
- Halo?
- No halo tato! - przewróciła oczami.
- No halo. Słuchaj możesz mi dać Paulinę do telefonu?
- A co? Już się stęskniłeś? - zaśmiała się. - A ona nie ma swojego? PAULINA TATA DO CIEBIE!
- Nie odbiera.
- Dobra, dobra już. Muszę się wygrzebać ze stosu książek, odrabiam lekcję.
- Hahaha, śmieszne Magda - usłyszała w tle Winiara.
- Ale serio mówię! - oburzyła się. - Dobra idę dać Paulinę, bo ona nie chce przyjść.
- Jak tam po meczu? - spytał Mario, kiedy Magda była "w drodze".
- Nogi mi do dupy przyrastają, plecy czuję, ale to akurat (jak wiesz) niedobrze i ogólnie to spoko, poza tym, że czytam jedno polecenie 3 razy i dopiero ogarniam połowę. Dobra daję Paulinę, ucałuj ode mnie wujka Winiara...
- A mogę nie?
- Możesz nie.
Po powiedzeniu tego oddała telefon Paulinie i wróciła do lekcji.
- Ni cholera! Wstanę jutro wcześniej i zrobię rano - powiedziała do siebie i położyła się na łóżku. - Nie wiem jak skończę szkołę...
Nie wiedziała również co robić, ale nagle ją olśniło! Dawno nie wchodziła na aska! Wypada sprawdzić co się tam dzieje. Zalogowała się i weszła w pytania.

Głupia suka...
Miło mi, ja Magda :)
Jak to jest mieć tatę siatkarza i chłopaka siatkarza, którzy grają na dodatek w jednym klubie? :D
Ogólnie trochę dziwnie, ale nie narzekam :D Najdziwniejsze jest to, że normalnie jak chłopak przychodzi do domu swojej dziewczyny to mówi do jej rodziców/opiekunów "proszę pana"/"proszę pani", a Kacper mówi "Mariusz (albo Mario)" i "Paulina" XD Ale przecież nie będzie do niego mówił na treningu "Proszę pana, poda pan piłkę?", no nie? :PUlubiony kolor?Żółty, ale nie noszę żółtego, bo mi nie pasuje i owady do niego lecą
Arek lubi Kacpra?Pewnie! :D Mówi, że Kacper to ma być mój mąż, bo inaczej się na mnie obrazi, więc... :)
Gratulacje! To był świetny mecz! :)Dziękuję! :D 

Jak się dogadujesz z Pauliną? ;)
Zawsze kryje mnie przed tatą... 8)

Czy bierzesz Kacpra na poważnie?
No nie, tak dla beki sobie z nim jestem, ale jaja co? ;)

Dobra, mam kilka pytań :p mam nadzieję, że odpowiesz :) 
1. Czemu grasz na ataku, a nie na innej pozycji?
2. Jeśli nie atakująca to...?
3. Atak po skosie, po prostej, kiwka, zdrapka, plas?
4. Chciałabyś być niższa/wyższa? 
5. Jaki masz zasięg w ataku/bloku?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź (: 
1. Ponieważ : nie umiem rozgrywać, przyjmować i po prostu na ataku idzie mi najlepiej :)
2. Jeśli nie atakująca to środkowa :) 
3. Najbardziej lubię atakować po prostej lub po bardzo ciasnym skosie.
4. Może troszkę niższa? 
5. Blok - 3.12, atak - 3.29 :) wysoko skaczę po tacie 8)
Też pozdrawiam i nie ma za co XD 

Jesteś bardzo ładna :) 
Bardzo dziękuję :) 

***Jakby co to, to jest komplement***
Jesteś bardzo, baaaardzoooo pewna siebie, nawet można powiedzieć, że za bardzo, ale to jest w tobie świetne :D 
Haha dzięki ile dzisiaj komplementów XD Nie mam powodów, żeby nie być pewną siebie 😂

Współczuję Mariuszowi takiej córki:) 
Jak mnie spotkasz to powiedz mi to samo skarbie :* 

Czemu przez tamten rok nie chodziłaś do szkoły, nie trenowałaś i tak dalej?
Prywatne sprawy, nie chcę o tym mówić:) Nie pytajcie o to, bo i tak nie odpowiem

ale z ciebie księżniczka
Dla Ciebie Wasza Wysokość :)

Kogo ze Skry nie lubisz?
Każdego lubię :) moje ziomy 

Myślałaś kiedyś o tym, żeby zostać modelką?
Mam za dużą stopę ;) 
 
1 czy 2 liceum?
Czytajcie opis, serio;) 

Jeśli byś teraz dostała propozycję gry za granicą to przyjęłabyś?
Po turnieju miałam propozycje gry za granicą. Zostaję w Polsce na razie :)

Jesteś dziewicą? Odpowiedz szczerze
Pytanie dnia, ja jebie 

Masz snapa?
Opis znowu... wlazlyqueen

Czemu masz na Facebooku "Magdusia Wlazły", a nie jakoś normalnie np. Magda Wlazły?...
Bo mogę 8) Jakie Wy macie problemy, serio <śmieję się>

Lubisz wszystkie dziewczyny z drużyny? Z którą jesteś w pokoju, parze itd.? :)
Prawie:) Z Rudą, która broni jak szalona :D

Co mam zrobić, żeby mieć umięśniony brzuch?
Ja pierdole. Polecam wujka Google:) 

Lubisz to?
Yes, bejbi 

Zamknęła komputer i wzięła telefon, żeby napisać do Kacpra, ale ten był pierwszy.

Od : Piechuuu <3 
Uważaj z tymi odpowiedziami na asku, bo chłopakom się nudzi i czytają na głos :p

Do : Piechuuu <3 
Dzięki za ostrzeżenie :D Powiedz, że ich pozdrawiam. 

Od : Piechuuu <3 
Okej. Już za Tobą tęsknię:( 

Do : Piechuuu <3 
:( <3 

Od : Piechuuu <3 
Za dwa dni <3 Karol Ci zadaje pytania z anonima na asku uważaj. Coś w stylu : "jesteś w ciąży? wiem, że jesteś w ciąży! Jesteś w ciąży z Kacprem ja to wiem!" i Mariusz mierzy mnie wzrokiem... Pomóż! 

Do : Piechuuu <3 
...dzwonię do Ciebie, weź na głośnik... 

Karol zaczynał ją powoli wkurzać. Robił wielką sensację ze związku. Więc zamierzała mu wyjaśnić całą sytuację.

- Halo? Magda tylko nie krzycz za bardzo, bo Migi śpi - zaśmiał się Kacper. 
- Spokojnie.
- Uwaga... 3,2,1... Już, jakby co to wszyscy, dosłownie cię słuchają.
- Karol i Andrzej? - zapytała.
- Cześć Magda! Co tam?! - zapytał niewinnie Kłos.
- Czy mógłbyś się ogarnąć, bo zaczynasz mnie powoli wkurwiać. Zajmij się sobą i Olą, a nie mną i Kacprem, bo jesteś conajmniej irytujący - powiedziała spokojnie i się rozłączyła.

Do : Piechuuu <3
I jak tam? XD

Od : Piechuuu <3 
Karolowi i Wronce jest głupio, Winiar się uśmiecha i chyba powiedział do Mariusza : "Widzisz? O nią nie musisz się martwić".  I Mario przestał mnie mierzyć wzrokiem! 

Do : Piechuuu <3 
Cudownie, o to chodziło <3 Ale mnie to serio już wkurza, że każdy robi z tego jakąś sensację jakby to nie wiadomo co było :( 

Od : Piechuuu <3 
Nie denerwuj się, misiek:( dojechaliśmy, na razie muszę kończyć, kocham <3 

Do : Piechuuu <3 
Ja też ;* 

Od : Piechuuu <3 
PS Czy zgadzasz się pojawić na moim tle na fb? (I tak nie masz wyboru)

Do : Piechuuu <3
Tak, ale będziesz miał fejma, łohoho...

Od : Piechuuu <3
Się wie:) Zwzwzw

Do : Piechuuu <3
Okej 

Weszła na Facebooka. "Użytkownik Kacper Piechocki oznaczył Cię na obiekcie zdjęcie w tle". Ustawił zdjęcie zrobione po jakimś meczu, na którym się przytulali, ale on był plecami, a ona przodem i usmiechala się. Pierwsza myśl była "zabiję go", ale potem zobaczyła opis jednak porzuciła tę myśl. "Bo potrzebuję Ciebie jak żadnej innej rzeczy, skłamałbym mówiąc, że chce się z Ciebie wyleczyć". 

Do : Piechuuu <3
Wiesz co? Na początku chciałam Cię zabić, bo dziwne to zdjęcie jest, ale okazało się, że jednak Cię kocham <3

Od : Piechuuu <3 
:) <3

Wróciła do zdjęcia, bo oczywiście nie mogła go zostawić bez komentarza! 
"<3"
Oczywiście nie obyłoby się też bez komentarzy innych.

Karol Kłos
Madzia jaka słodka...:) 

Martyna Piechocka 
Śliczna, ciekawe jak z Tobą wytrzymuje XD :) 

<pełno komentarzy od kibiców>
Wyszczerzyła się i postanowiła odpisać siostrze Kacpra.

Magdusia Wlazły 
Martyna ledwo, ale jakoś daję radę :D 

***Następny dzień - perspektywa Magdy***
Mój budzik zadzwonił o 6.30... Masakra jak ja nienawidzę szkoły przez to wczesne wstawanie. Ubrałam czarne rurki i czarną bluzkę z 3/4 rękawkiem. Do tego naszyjnik "łańcuch" i czarne vansy. Sandra pewnie mnie spyta "a co ty taka czarna? żałobę masz?", ale mam już przygotowaną ripostę, o tak. Około 7.35 wyszłam do szkoły, oczywiście żegnając się z Pauliną i Arkiem. Pod klasą spotkałam... Sandrę i uwaga co powiedziała? Tak jak podejrzewałam :
- A co ty żałobę masz? Kto umarł?
Wyszczerzyłam się do niej i odpowiedziałam :
- Nikt wielki, twoja inteligencja.
Spojrzała na mnie wściekła (już).
- Sandra, weź daj se siana albo jakieś tabletki na uspokojenie, bo strasznie szybko wpadasz w gniew. To nie jest normalne - poradził jej Fabian.
- No właśnie skarbeczku - uśmiechnęłam się do niej jeszcze raz.
- Pfffffff - odwróciła się i odeszła. 
- No i gitara! 

***Wieczór tego samego dnia***
Razem z Dagą, Pauliną, Arkiem i Oliwierem zasiedliśmy przed telewizorem i włączyliśmy mecz. 
- Witamy państwa bardzo serdecznie! Tomasz Swędrowski...
- I Wojciech Drzyzga. Dzisiaj będziemy komentować dla państwa mecz PGE Skra Bełchatów-MKS Banimex Będzin. 
- Dokładnie. Jesteśmy niesamowicie ciekawi jak beniaminek PlusLigi poradzi sobie z mistrzem kraju. Co o tym sądzisz?
- Zdecydowanym faworytem tego spotkania jest Skra, ale może Tygrysy nas czymś zaskoczą.
- A właśnie, skład zespołu Skry - rozegranie Nicolas Uriarte, przyjmujący Facundo Conte i mistrz świata Michał Winiarski, na środku również dwóch mistrzów świata - Karol Kłos i Andrzej Wrona, atakujący oczywiście niezawodny Mariusz Wlazły i na libero Kacper Piechocki. Skład zespołu z Będzina nie jest do końca pewny.
- Skra zaczyna z wysokiego C...
- Boże, będą tak teraz pieprzyć i pieprzyć - westchnęłam.
- Jeszcze nie przyzwyczajona? - zaśmiała się Daga.
- Lekko się rozregulowałam po przerwie - mrugnęłam do niej.

***1,5 h pózniej***
Do : Piechuuu <3 
Gratulacje :D A Ty się martwiłeś, że Ci źle pójdzie... <śmiech>

Do : tatuś:) 
Super było, gratulacje :D

Do : Facu 
Congrats, great match, MVP woooow :D

Do : Nikoś U 
Congratulations :) 

Do : Wroniasty i Kłos
Kłos blokuje, Wrona lata, bo Skra będzie mistrzem świata! XD 
Ale i tak jestem na Was zła:)

Do : Wujek Winiar
Brawo, aż miło się patrzyło jak graliście :D 

Gdy "obdarowałam" ich wszystkich smsami, przygotowałam się do spania, chociaż nie było bardzo późno.

-------------------------------------------
Ale wstyd, Boże... Naprawdę jestem zażenowana swoją postawą, przez całe wakacje nie było rozdziału, kompletna klapa. Obiecuję sobie (znowu cos sobie obiecuję), że nigdy więcej nie będzie takiej długiej przerwy na tym blogu. Przy okazji mam ogromne zaległości u Was na blogach, więc "zareklamujcie" się w komentarzach, chyba przez tydzien będę nadrabiać. Podsumowując :
- wstyd, wstyd, wstyd, żenada, zenada i jeszcze raz żenada,
- napiszcie mi numer ostatniego rozdziału  jaki pojawił się u Was na blogu + adres bloga,
- jeśli przez tydzien/dwa nie będzie się pojawiał rozdział to spamujcie mi komentarzami w stylu "przestane Cię czytać" itd., bede sie pilnować.
PS Polecacie jakieś laptopy? Tylko bez przesady z ceną, bo moje fundusze są ograniczone... 
Jeszcze raz piszę - wstyd mi za siebie.




















4 komentarze:

  1. Nie nw.
    Rozdział świetny tylko pisz je szybciej plis
    Pzdr jul

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział cud miód malina , kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahahah xd U mnie też ostatnio przerwy bo brak czasu, więc Cię rozumiem. Nie ma spiny, przynajmniej tylko jeden rozdział zaległości u Ciebie miałam XD
    Ogólnie Magda ma szczęście :O prawie w ogóle nie ma hejtow na asku xd
    Ej w sumie to jej współczuję, bo tak dużo sms-ów musi wypisywać. Ale chciałabym mieć ich numery :O
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahahahah xd U mnie też ostatnio przerwy bo brak czasu, więc Cię rozumiem. Nie ma spiny, przynajmniej tylko jeden rozdział zaległości u Ciebie miałam XD
    Ogólnie Magda ma szczęście :O prawie w ogóle nie ma hejtow na asku xd
    Ej w sumie to jej współczuję, bo tak dużo sms-ów musi wypisywać. Ale chciałabym mieć ich numery :O
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń